dimecres, 13 d’abril del 2016

Pas enrere per continuar endavant





Nou anys de bloc, s'escriu ràpid. Vaig obrir-lo perquè es convertís en una eina personal que, des de la meva adolescència, m'ajudés a no deixar d'escriure. I amb menys o més qualitat i amb etapes petites de descans i manca d'inspiració, des de llavors no ho he deixat de fer. Puc dir, doncs, que aquest objectiu s'ha complert amb escreix.

Però ara cal que m'aturi. No deixaré d'escriure però sí de publicar aquí, durant un temps. Qui em conegui sabrà que aquest temps pot durar des d'un dia fins a una eternitat, i tot dependrà del temps necessari que hagi de durar la reflexió, l'ordenació d'idees, el pas enrere per continuar endavant. 

Així ha de ser. 

Per motius literaris i personals, no hi ha frontera possible, avui deixo en pausa aquest bloc; amb l'esperança de tornar amb noves idees o amb les velles renovades. 

Per qui hagi tingut el nervi i la paciència de llegir-me, i alguns de compartir reflexions sobre els escrits, ha estat un plaer i us ho agraeixo. Us agraeixo els anys o minuts que heu dedicat a llegir-me. 

Ens veurem aviat, de ben segur. El moment més proper, la Veu de Bufalà, on -tot i no tenir res a veure amb el que escric aquí- seguiré escrivint.